מחפשים על עדשות סקלרליות המלצות? אתם חייבים להכיר את אלו

קרטוקונוס הוא הגורם המוביל להשתלת קרנית ומחלה לכל החיים, שבהעדר טיפול עלולה לגרום לעיוורון. עם זאת, רוב המקרים של קרטוקונוס ניתנים לניהול בהצלחה. עבור מגוון רחב של מקרי קרטוקונוס, עדשות מגע סקלרליות הן הטיפול המועדף.

מה זה קרטוקונוס?

קרטוקונוס גורם לדילול או עיוות מתקדם של הקרנית, שמביא לכך שהקרנית בולטת. התסמינים יכולים לכלול:

  • ראייה מטושטשת
  • ראיה כפולה
  • ראייה מעוננת
  • קוצר ראייה
  • אסטיגמציה
  • רגישות לאור
  • צלקות בקרנית
  • בוהק והילות סביב אורות
  • קושי בראיית לילה
  • גירוי בעיניים או כאבי ראש עם כאבי עיניים
  • יובש בעיניים
  • אלרגיה בעיניים

מהן עדשות מגע סקלרליות?

עדשות מגע סקלרליות הן צורה של תותבת עינית המונחת מעל הסקלרה, השכבה החיצונית האטומה של העין. הן נועדו ליצור "קימור" מעל הקרנית, , עם מילוי של דמעות מלאכותיות, וכך מצליח לשמור על לחות העין. על עדשות סקלרליות המלצות למכביר. הטכנולוגיה מוכרת מזה שנים והוכיחה את יעילותה בקרב אינספור מטופלים המתמודדים עם מצבי עיניים מתישים רבים, מקרטוקונוס וניוון הקרנית ועד לתסמונת העין היבשה ונזקים שנוצרים לדוגמה כתוצאה משלבקת חוגרת. כמו כן, יש מגוון סוגים של עדשות מגע סקלרליות, כולל עדשות מיני סקלרליות קטנות. להתאמת העדשות הנכונות עבורכם, מומלץ להתייעץ עם אופטומטריסט מומחה.

מכיוון שעדשות סקלרליות אינן באות במגע עם הקרנית ואינן ניתנות להסרה מהעפעף, הן מתאפיינות ביציבות ונוחות, זאת בהשוואה לעדשות מגע מסורתיות. כמו כן, על עדשות סקלרליות המלצות רבות, שהפכו אותן לבחירה האידיאלית עבור כל מי שסובל מקרנית לא סדירה בשלב מתקדם או ממחלות מתקדמות במשטח העין, וכן לטיפול ביובש בעיניים. מאגר הנוזלים מעל העין יכול לפצות על אי סדרים במשטח הקרנית ולשמור על הלחות ועל הבריאות של העיניים.

אם אמרו לכם אי פעם שאתם לא מועמדים טובים לעדשות מגע או שיש לכם מצב עיניים רציני שמונע מכם להרכיב עדשות מגע רגילות בנוחות, בטח קיבלתם על עדשות סקלרליות המלצות רבות, שכן הן יכולות להיות הפתרון המושלם עבורכם.

סובלים מקרטוקונוס? הכירו את BostonSight SCLERAL

אם תחפשו את החידושים שיש בתחום העדשות הסקלרליות, תופתעו לגלות שיש כמה וכמה חברות שמתמחות בנושא. בין המותגים המובילים נמנים טופלנס, מיקרולנס, אטלנטיס ועוד. מביניהם, בולט בשנים האחרונות אחד הפיתוחים החדשניים בתחום העדשות הסקלרליות – עדשות BostonSight SCLERAL, המספקות צורה חדשה וחלקה של הקרנית מעל הקרנית הפגועה, משפרות את הראייה ומקדמות בריאות עיניים לטווח ארוך.

BostonSight SCLERAL היא עדשה סקלרלית מונעת נתונים שעוצבה על ידי BostonSight, ארגון בריאות עיניים ללא מטרות רווח, חלוץ בטכנולוגיית עיצוב עדשות סקלרליות. ל-BostonSight  30 שנות ניסיון בניהול חולים עם מחלות פני העין המורכבות ביותר. הניסיון והמחקר של BostonSight מועברים ישירות לחידושים בעיצובי עדשות BostonSight SCLERAL, ומאפשרים לאופטומטריסטים מובילים בתחום הטיפול בקרטוקונוס לספק למטופליהם את הפתרון הייחודי, שניתן למצוא כיום אך ורק במרפאות  – קליניק העין MeyeClinic.

למי עדשות BostonSight SCLERAL מתאימות?

עדשות BostonSight SCLERAL יכולות לעזור לחולים עם מגוון הפרעות עיניים ללא הגבלה. הן מעוצבות בהתאמה אישית כדי להתאים לעין של המטופלים ולספק להם נוחות וראייה מקסימלית לאורך כל שעות היום.

להתאמת עדשות מגע מיוחדות כדאי להיעזר באופטומטריסט שמתמחה בבעיות עיניים ספציפיות מהסוג שאתם מתמודדים.

עדשות סקלרליות – המלצות, ולמי הן מתאימות

עדשות ה-SCLERAL  החדשות של BostonSight מייצגות התקדמות משמעותית בטכנולוגיית עדשות המגע הסקלרליות. תוך שימוש בנתונים של יותר מ-7,000 מטופלים, מעצבי העדשה בנו מערכת התאמת עדשות סקלרליות קלה ומהירה יותר מתהליכי התאמת עדשות מסורתיים. המערכת מאפשרת לאופטומטריסט שלכם למנוע את הניחוש שנעשה עם עדשות מגע מסורתיות, מה שאומר שתוכלו ליהנות מעדשות מגע מתקדמות שמותאמות למצבכם האישי מהר מאוד.

האופטומטריסט שלכם יכול למדוד ולבחון את העיניים שלכם בצורה מדויקת יותר, לבצע שינויים מורכבים בזמן אמת ולהבטיח שהעדשות מתאימות לעיניים שלכם בנוחות תוך דקות ספורות.

מערכת התאמה של bostonsight scleral הינה היחידה  שכוללת עדשות למדידה לעין ימין ולעין שמאל בנפרד. מערכת ההזמנה מאפשרת התאמה אישית ב100% ללא הגבלה. גם המקרים המורכבים כגון השתלות קרנית, כביות כימיות, קרטוקונוס מתקדם מאד, מקרים לאחר ניתוחים מסובכים בעיניים או מקרים משולבים של קרנית וגלאוקומה מוצאים פתרון עם בוסטון סייט סקלרל.

לפעמים, כל אחת מזוג העיניים זקוקה למשהו שונה מעדשות המגע שלכם. מכיוון שמערכת BostonSight SCLERAL  מודדת כל עין באופן עצמאי, מותאמת לכם תוכנית טיפול אינדיבידואלית ומפורטת לעדשות סקלרליות. בנוסף, כמובן שהדרכה מעשית וליווי של אופטומטריסט מומחה יכולה לסייע בהתמודדות עם אתגרים והתגברות על חששות נפוצים מעדשות סקלרליות.

כמה זמן מחזיקות עדשות מגע סקלרליות?

עדשות מגע סקלרליות מיועדות לשימוש יומיומי למשך 10-16 שעות. חשוב להקפיד על ניקוי עדשות מגע סקלרליות באופן יומיומי, וכן בכל פעם בתום השימוש. הקפדה על  תחזוקה וטיפול נכונים בעדשות מגע סקלרליות יבטיחו שהן יחזיקו מעמד בין שנה לשנתיים, ואף יותר.

מרפאת קליניק העין – MeyeClinic, מאפשרת למטופליה ליהנות מחדשנות טכנולוגית לפתרון בעיות עיניים ואופטיקה. בין הפתרונות השונים שיש כאן תמצאו גם עדשות סקלרליות מבית BostonSight, בחירה מצוינת למי שלא רוצה להרכיב משקפי ראייה ונאבק עם חוסר נוחות בשימוש עדשות מגע רגילות. קליניק העין הינו היבואן הרשמי והבלעדי של החברה האמריקאית בוסטון סייט סקלרל בארץ.

5 / 5. 1

מחפשים המלצות על עדשות סקלרליות? אם טרם שמעתם על הטכנולוגיה של BostonSight אתם חייבים לקרוא

תפריט נגישות